Galvos tarpinė – prietaisas, skirtas užsandarinti degimo dujų, variklio alyvos ir aušinimo skysčio kameras tarp cilindrų galvutės ir variklio bloko. Galvos tarpinė taip pat atlieka apkrovos tarp cilindrų galvos ir karterio paskirstymo elemento funkciją, todėl nuo šio įrenginio labai priklauso jėgų pasiskirstymas variklyje. Šioje subkategorijoje pateikiamos Vejapjovės cilindro galvos tarpinės kinietiškiems varikliams. Mūsų parduotuvėje rasite žinomų prekės ženklų gaminamų Vejapjovės galvos tarpinių. Todėl nedvejokite ir iš mūsų siūlomo asortimento išsirinkite Jums tinkamiausią prekę.
Cilindro galvutės tarpinės kiniškoms vejapjovėms – kaip pasirinkti?
Kiniški vidaus degimo varikliai (dar vadinami „Honda klonais“) yra patvarūs, tačiau dėl perkaitimo juose kartais „pradega“ galvutės tarpinė. Tai viena dažniausių priežasčių, kodėl vejapjovė nebeužsikuria.
Kaip sužinoti, kokios tarpinės Jums reikia?
Nereikia žiūrėti į vejapjovės pavadinimą (pvz., „Gudnord“ ar „Einhell“). Jums reikia rasti variklio kodą, įkaltą ant bloko, arba išmatuoti seną tarpinę/cilindrą:
-
1P60 / 1P64 (135cc - 140cc): Mažesniems varikliams. Cilindro diametras apie 60-64mm.
-
1P65F (159cc - 160cc): Pats populiariausias variklis (dažnai montuojamas į Loncin, Rato, NAC). Cilindro diametras ~65mm.
-
1P70 / 1P70F (173cc - 196cc): Galingiems varikliams. Cilindro diametras ~70mm.
-
T375 / T475 / T575: NGP (Sumec) variklių serijos.
Remonto patarimas:
Keičiant galvutės tarpinę, labai svarbu:
-
Nuvalyti abu paviršius (bloko ir galvutės) idealiai švariai.
-
Patikrinti, ar galvutė nėra deformuota (kreiva) nuo karščio (pridėjus prie stiklo ar lygios plokštumos).
-
Varžtus veržti kryžminiu būdu ir (idealiu atveju) naudojant dinamometrinį raktą.