Cilindro tarpinė – kompresijos ir sandarumo garantas
Atliekant variklio remontą, cilindro tarpinė yra ta detalė, kurios negalima naudoti pakartotinai. Ji užpildo mikroskopinius nelygumus tarp cilindro ir karterio (arba galvutės), užtikrindama, kad degusis mišinys liktų kameroje, o oras iš išorės nepatektų į vidų.
Kuri tarpinė Jums reikalinga?
Svarbu atskirti du tipus, priklausomai nuo Jūsų trimerio variklio konstrukcijos:
-
Tarpinė po cilindru (Dvitakčiams 2T): Dauguma trimerių (tiek kiniškų, tiek STIHL/Husqvarna) turi vientisą cilindrą be nuimamos galvutės. Jiems reikalinga popierinė tarpinė, dedama tarp cilindro apačios ir karterio. Jei ši tarpinė pažeista, variklis „gaudo orą“, kaista ir sunkiai reguliuojasi.
-
Cilindro galvutės tarpinė (Keturtakčiams 4T): Galingesni trimeriai (pvz., su Honda GX35 varikliu) turi nuimamą galvutę su vožtuvais. Jiems naudojama metalizuota galvutės tarpinė. Jos gedimas pasireiškia „pūtimu“, kompresijos dingimu ir galios praradimu.
Į ką atkreipti dėmesį montuojant?
Prieš dėdami naują cilindro tarpinę, kruopščiai nuvalykite senos tarpinės likučius nuo metalinių paviršių.
-
Storis: Tarpinės storis gali įtakoti variklio suspaudimo laipsnį. Visada stenkitės naudoti gamintojo numatyto storio tarpinę.
-
Kryptis: Kiniškiems trimeriams tarpinės dažnai turi specifinę formą su išpjova impulsiniam kanalui – svarbu jos neįdėti atvirkščiai, kad neuždengtumėte skylutės.
Mūsų kataloge rasite tiek originalias, tiek kokybiškas analogines tarpines, kurios atlaiko aukštą temperatūrą ir agresyvų benzino poveikį.